Nog maar 12 nachtjes!

27 december 2013 - Rijpwetering, Nederland

Lieve allemaal,

Nog maar twaalf nachtjes en dan is het alweer zo ver! Spannend...

Na mijn eerste ervaringen met Thailand circa drie jaar geleden, vlieg ik op woensdag 8 januari weer terug naar het mooie Azie. Alleen ditmaal voor een iets langere periode, namelijk 3 maanden! Allereerst vlieg ik richting Thailand (Bangkok), waar ik circa 6 weken zal gaan rondreizen en heerlijk ga genieten van het lekkere Thaise eten, de mooie tempels en de heerlijke zandstranden!

Na m'n Thaise avontuur ga ik richting Maleisie, vanwaar ik op 1 maart richting Hong Kong, China zal vliegen. De laatste weken van mijn reis ga ik afsluiten waar ik ben begonnen, in Thailand.

Ik ga deze website gebruiken om af en toe wat reisverhalen en foto's te plaatsen, zodat jullie een beetje op de hoogte zijn van wat ik allemaal beleef!

Liefs x

1. Loes:
    27 december 2013
    Ik ga je volgen, veel plezier! X
  2. Annet:
    27 december 2013
    Ik wil natuurlijk ook niks missen!
  3. Britt:
    27 december 2013
    Ierie wat snel alweer 12 nachtjes, spannend!
  4. Femke:
    27 december 2013
    Jeetje wat snel alweer! Ik vind her super leuk om je verhalen te volgen :) x
  5. Zita:
    Spannend... Nog eventjes!! Tuurlijk ga ik je volgen.. Helemaal leuk!! Xxx knuff
  6. Jan, Frieda, Ris & Giel:
    27 december 2013
    3 maanden.... Super hoor!
    Veel plezier.
  7. Anja berkelaar:
    28 december 2013
    Lieve Iris, pas goed op jezelf! Moedig, dapper, enjoy the free floating travel space!
  8. Erna:
    29 december 2013
    Meid wat lang 3 maanden maar geniet er maar lekker van , en natuurlijk ga ik alles volgen.
  9. Yvonne, Patrick, Tess, Evi en Wout:
    3 januari 2014
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat je maar heel veel plezier hebt met het reizen. Wij gaan je volgen! X